wtorek, 5 lipca 2016

Czy ja zawsze musz mieć takiego pecha?

Nie no ja mam na serio jakiegoś pecha. Ostatnio zablokowali mi bloga o Bartmanie a teraz kolejnego. Tym razem o Włodarczyku
siatkarskikopciuszek.blogspot.com
czyli Trochę inna wersja kopciuszka i znowu mam prośbę czy nie macie kontaktu z autorką tego bloga.
Z góry dziękuję za wszelaką pomoc i zapowiadam niedługo rozdział bo mam już kawałek, a nie chcę dodawać krótkich.
                                                                                                                     Misia

4 komentarze:

  1. Cześć, pa, hej! Zapraszam na bloga o sporcie, przede wszystkim o siatkówce. Rio się zbliża! Trzeba się przygotować. :D Różne posty o siatkówce, fotografii, posty przygotowujące do IO! Przede wszystkim blog powstał z miłości do siatkówki! :) Mam nadzieję że zajrzysz. Skomentuj, zaobserwuj zostań ze mną dłużej! :D http://gwiaazdka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :* ja z wielką chęchią zaczekam żeby móc przeczytać coś dłuższego na twoim blogu :) Czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ja znalazłam blog zycie w różowych okularach na Onecie

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ja znalazłam blog zycie w różowych okularach na Onecie

    OdpowiedzUsuń