poniedziałek, 26 grudnia 2016

Rozdział 10

Potem wszystko działo się w mgnieniu oka. Cały internet zaczął szumieć o nieślubnym dziecku Karola Kłosa. Ponczusie.net tworzyły arytkuły jeden za drugim na temat Skrzatów. Jagoda w życiu nie sądziła że może wyniknąć z tego aż taka afera. Wszystkie fanki szalały na portalach społecznościowych. Jagodzie zrobiło się nawet szkoda Karola. Ola pocieszała całą dwujkę.
-Jagoda!- zawołała ją Ola z samego rana do szkoły
-Muszę iść?- zapytała stając w drzwiach
-Musisz, kiedyś musisz a im szybciej to będziesz miała to za sobą- kucnęła przed nią
-Ale nie wiedziałam że narobie tyle problemów Karolowi- stwierdziła spuszczając wzrok
-Ej to nie prawda- oznajmiła Ola
Cały dzień minął jej bardzo szybko bo Arek nie odstępował jej na krok. Potem przyjechał po nich Mariusz, wysadził ją pod nieszkaniem Karola. Pożegnała się z Wlazłymi i weszła do środka. Zastała dość intywny widok Karola i Dudzickiej.
-Jak chcieliście się całować i spędzić dzień sami to trzeba było powiedzieć- oznajmiła Jagoda stając w progu i zdejmując bluzę
-Już jesteś- oznajmił Karol i speszona dwujak wlepiła w nią wzrok
-Jak widać- oznajmiła dziewczynak--Trzeba było napisać do wujka żeby mnie później przywiuzł- oznajmiła-Eee...Karol chciałam cie przeprosić za tą całą nagonke- oznajmiła
-Nie masz za co- oznamił Karol czochrając ją po włosach
-Ej!- oburzyła się prubując uciec przed ręką blondyna-Kucyka mi tozwaliłeś
-Trudno- wzuszył ramionami i poszli do pokoju. Przebrali się i poszli na obiad przy którym nie było spokoju. Tak się wygłupiali że kluski wylądowały na żyrandolu.
Potem Karol pomógł jej w lekcjach i poszli do parku.

Wieczorem wrócili zmęczeni do mieszkania gdzie Jagoda poszła prosto do łazienki i poszła spać. Następnego dnia rano poszła z Karolem na halę. Przywitała się z wujkami przybijąjąc piątki i poszła na hale. Usiadła na krzesełku i wyciągnęła kubusia. Trening kończyli właśnie siatkarze młodej ligii. Kilku z nich sturchało się i wskazywało na nią.
-Cześć- usiadł obok niej jeden z chłopak-Kuba- przedstawił się
-Jagoda- oznajmiła
-Z chłopakami zastanawiamy się czy ty jesteś córką Karola Kłosa?- zapytał
-I co z tego, nadal jestem tym kim jestem- ozajmiła Jaga
-Masz racje tylko pytam z ciekawości- oznajmił
-To może Karila pytaj- oznajmiła
-Mówisz do niego po imieniu?-zapytał
-A co w tym dziwnego?- zapytała zirytowana tą rozmową
-Normalnie człowiek mówi ojciec lub w twoim przypadku tata- oznajmił
-Co cie to obchodzi nie znam cie- oznajmiła
-Wszystko w pożądku?- zapytał Marcyniak wychodząc pierwszy na hale i patrząc spod byka na chłopaka
-Nie okej, jak narazie- zmarszczyła brwi
-A pomrzesz mi z piłkami?- zaproponował skrzat
-Jasne- poszła za Marcyniakiem
-Co chciał?- zapytał Mariusz
-O to co wszyacy ostatnio- oznajmiła dziewczynka
★★★
Chociaż krótki dodaje, za błędy przepraszam bo nie jestem w pełni trzeźwa i świadoma tego co napisałam☺

6 komentarzy:

  1. Świetny. :P
    Czekam na kolejny i z niecierpliwością i życzę dużo weny. :D

    Zapraszam na opowiadanie o Aleksandarze Okolić. :P
    http://mila-and-aleksandar.blogspot.com/2016/12/prolog.html

    „Historia dwójki młodych ludzi, którzy są w sobie bardzo zakochani. Zakochali się w sobie podczas wakacji. Kiedy wakacje dobiegły końca, on wrócił do Serbii, a ona wyjechała do Stanów, by tam studiować.
    Ona:
    Mila.
    On:
    Aleksandar.
    Ona:
    Studentka medycyny.
    On:
    Siatkarz.
    Ona:
    Siostra Marko.
    On:
    Kolega z drużyny.
    Ich drogi po roku się spotykają. Czy Mila zdecyduje się na powrót do Nowego Jorku, czy zgodzi się na propozycje studiowania w Berlinie i stażu w najlepszym szpitalu w Niemczech dla Aleksa? Czy będą w końcu szczęśliwi?
    Jedna osoba bardzo chce im w tym przeszkodzić.
    Czy przetrwają wszystkie złe chwile? Czy ich miłość zwycięży?”

    Mam nadzieję, że wpadniesz i pozostawisz po sobie ślad. :]

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na jedynkę do Aleksa. :D
    http://mila-and-aleksandar.blogspot.com/2017/01/1-daj-mi-spokoj.html
    Mam nadzieję, że wpadniesz i pozostawisz po sobie ślad. xD

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do Mili i Aleksandara. :]
    http://mila-and-aleksandar.blogspot.com/2017/01/2-pusc-ja.html
    Mam nadzieję, że wpadniesz i pozostawisz po sobie ślad. xD

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! My tutaj liczymy na jakąś kontynuację! Bardzo Cię proszę, napisz coś, bo mnie ciekawość zżera <3
    Buziaki, Dream :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam jest, ale ostatnio jakoś tak zagłębiłam się na wattpadzie i nawet był pomysł aby kontynuować tam, ale jeszcze nie podjęłam decyzji. Co do rozdziału postaram się spiąć i napisać go do końca ale nie mam pojęcia kiedy to nastąpi.

      Usuń